lørdag, november 28, 2009

Eteriske oljer

I sommar fekk eg interesse for eteriske oljer og bruken deira. Så har ballen rulla vidare og naturkosmetikk er vel blitt haustens tema på Sletten. Eteriske oljer har nytteområder på alt frå kjensler til hår- hudpleie og behandling av alle moglege lidingar. Ei god eterisk olje av lavendel er den viktigaste olja, den er antiseptisk, er ein av svært få som kan brukast direkte på huden (til dømes til eksem, brannsår med meir), den er balanserande, beroligande, antidepressiv..Altså heilt super til å fordampe nokre dropar før sengetid eller lukte litt på i ein stressande kvardag. Eg kjøper mine oljer på sunvita.no og myrra.no. Det kan vere ein dyr hobby å setje seg inn i, men samtidig varer oljene lenge. Ein nyttar berre nokre få dropar om gongen. Utanom fordamping kan ein blande nokre dropar i ei baseolje (til dømes mandelolje) og massere direkte inn i huden. Ein kan tilsetje nokre dropar rett i badevatnet (eg ynskjer meg eit stort badekar!), blande det med vatn og nytte det som romspray. Eg har ein spray tilgjengeleg på kjøkenet med peppermynte og sitron, klar til å spraye litt rundt når steikeosen har sett seg. Eg nyttar rosmarin og lavendel i mitt Neutral oppvaskmiddel som gir ei lett og frisk lukt av kjørel og glas i stadan for denne standard Zaloen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!