lørdag, august 27, 2011

Strikkefiks

I sommar hadde jo han Busten seg ein rehab.periode der han dagleg mått smørast inn med antibiotikasalve og/eller feitt på potar og klør. Og dermed måtte ha mine kvite, låge bomullssokkar på. Dei vart grautskitne då han fekk springe små turar ut i hagen og gjerne grave litt i eit bed. Så tidleg byrja eg på eit strikkeprosjekt. Hundar treng òg sokkar. Både til vinters når dei går på hard og kald snø, og gjerne vegsalt som slit på potar. Men tydelegvis også til fjells under klatring på steinur (som me vel aldri skal gjer igjen på same måte). Så då vart fire fine sokkar strikka, i gutevenleg blåfarge med trendy grøne striper. Dei var spinnglatte på, så då sydde eg på nokre flater av falskt skinn (arva frå butikken til Klara  på kaien). Bakpå sydde eg ei hempe slik at ein lett kan dra dei på. For å ha dei på må eg no uansett feste slik at dei ikkje glir av, så me prøver igjen med tape, eller så får det bli noko anna lurt etterkvart. Tek imot lure forslag med takk!

Bustefjes med flotte sokkar på

Sokkane klare
Tøff og barsk i siste sokketrend!

2 kommentarer:

  1. Hei,

    Takk ukjente Ingvild, for kommentaren du la igjen hos meg. Jeg likte søstertallerkenen din - med syltetøyflekk! Og jeg ser for meg den røde skrivemaskinen på hedersplassen i hylla - og enda bedre; i bruk.

    Jeg må også si at jeg beunderer kreativ og handlekraftig problemløsning i innlegget her. Tøff og barsk - ingen tvil om det :)

    Vennlig hilsen tilbake,
    fra Heidi

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!