lørdag, september 24, 2011

Bygda i byn og shantifanti

No har eg som fleire veit bestemt meg for å satse på Bergen. Vel, eg har jo eigentleg satsa for lenge sidan for jammen har eg budd her i 9 år no, kven skulle trudd det? Har lenge følt eg har vore på vent. Men no har banken sagt ja, leilighetsjakt har så vidt starta, jobben er bra og jammen har eg fått meg eit styreverv også, og då kan eg ikkje berre rømme vekk. Ein del av rastlausheten min har òg vore knytta til by/land-fenomenet, gardsjente som eg er. Men veit å nyte godene av å kunne gå til fots frå heim til Ulriken, stikke innom "innvandrarbutikken" (lite politisk korrekt namn - men det er det den går for) og kjøpe meg fersk mynte og spanande juicar på glasflaske, ta meg ein runde i byen og prøve sushi og rød pesto og artisjokk (i gremolata) på pizza. Og faktisk ha vannvittig mange fine turmulegheitar i nærleiken med Buster som både rammar asfalt, gras, fjell og eit bad.
Men, det eg skulle fram til. I går oppdaga eg at bygda slett ikkje er så langt vekke. Og den er frodig og kreativ. Var på festival Låveleik på Unneland i går, bybane - buss - og gåtur (rett borti høgget) for å kome fram. Og eg innover smale gardsvegar opplyst av faklar gjekk eg og gledde meg til Shantikonsert. Herleg kveld, og masse fine folk eg ikkje kjende - men som var lette å prate med. Og alltid, alltid, alltid kjekt med shantikonsert!!

Fine shantiar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!