torsdag, september 29, 2011

Ein liten sterk ein til ein slakk ein

Fram til no har forkjølelsen banka på, hallo, er du der, er du klar, og eg har svara nei, absolutt ikkje, kvar bidige gong. Det eg har svara med ein ein liten skvett med heimalaga likør, oppå nokre isbitar og gjerne ei limeskive, saman med eit bad i baljen min og ein episode SOS på mac´en. Då slappar jenta av og då slepp ikkje virusa til. Og det har funka heilt til no! Men så gløymde eg å drikke det sist, det mistenker eg at er grunnen, eg gjekk fort opp til Ulriken og vaska leiligheita etterpå i staden. Og det var ikkje lurt. Så då hamna eg utpå influensagaleien. Er usikker på kor tid du skal kalle det forkjøling og kor tid det er influensa. Uansett, hals, feber og sylta/snylta nase og slapp kropp og lest ferdig Harstadboka og sett mange Seinfeldepisodar og etter to dagar heime frå jobb er eg klaar til å kome meg i gong igjen. Ikkje minst når leiligheitsjakta byrjar å bli interessant.
Så uansett, det eg egentleg ville dele med dette, og framleis konkludere med, at dette (og gjerne pluss tran-som eg ikkje har teke på ei stund) er den beste knekkaren for øyre-nase-halsvirus der ute! Dette laga eg i sommar, og nokre fine folk har fått sine dosar, nokre drukke opp allereie:

Bringebærlikør
eller rettare sagt bringebær og ripslikør! 
og overskrifta må jo vere rosa.
Oppskrifta fann eg ein stad og prøvde ut for to år sidan.

250 g bringebær og/eller rips
2 dl sukker
2 dl vatn
5 dl vodka

Hell sukker og vatn i ei gryte og kok opp. Set til avkjøling. 
Legg bær i eit litersglas (Noregsglas eller liknande).  Hell på 
sukkerlake og vodka. Vend på glaset nokre gonger (føler på meg 
at det er lurt). La det trekke ei god stund på ein kald og mørk stad. 
Det vert bra etter 8-10 dagar, men det vert enda betre etter enda 
lengre tid! Og enda raugare - særleg bringebærlikøren!  
Trur det har blitt ein hit! Og nei, eg går ikkje rundt og handlar 
vodka på polet, men den blei kjøpt til dette formål for ein billeg 
penge på flesland. Og neste gong vil eg prøve meg på blåbær. 
Rognebær dei som tør, det smakar spesielt. Løp og prøv!




Fine flaska som eg fant i ei eske på nordre lemen i gamlehuset

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!