lørdag, september 03, 2011

Korleis går det med Busten?

Pølsebit, pølsebit, hvor har du gjort av deg?

Busten har no vore "min" i heile tre månader. Tida har vel eigentleg gått fort, men samtidig ikkje. Eg har jo ikkje hatt han lenger enn tre månader! På papiret er han framleis ikkje heilt min, omregistreringar må ordnast og eg fekk endeleg i posten i dag Busten si stamtavle. Fekk meg ein liten latter då, denne hundeverda er jo vannvittig rar av og til. Buster heiter nemlig ikkje Buster som registrert namn, nei, då heiter han Cairness´s The One And Only. Dette namnet har han fått av sin oppdrettar i 2008. Eg høyrte òg rykter om at Busten sin far er frå Skottland, enten kjøpt eller lånt derifrå. Og han heiter jammen meg Larchlea Robbie Williams (!). Robbie Williams? Har vel ikkje vore storfan av han, men det kunne jo vore verre. Det kunne jo vore andre frå Take That (som eg likte svært godt som 14-åring) eller ein flau såpesongar frå USA. Heldigvis. Busten si farmor heiter då sjølvsagt Larchlea Let Me Entertain U (!).  Og eg ser óg at to hundar går att som oldemor/far på begge sider, som igjen vil vere litt rart? Og la meg nemne nokre namn til; Penticharm Dusky Princess At Birsel (oldemor), Stanedykes The Exciseman (oldefar), Reigab´s Zorro (oldefar) og sist men ikkje minst Rottrivers Soffipropp (det beste til no).
Heldigvis for at Busten er kastrert (ikkje eg som står for det), slik at eg ikkje må ein gong stå for namnevalet til framtidige hundebarn.

På romantisk gardsferie hos dei menneskelege besteforeldra sine.

I alle fall, Busten har det toppers! Han har berre kasta opp tre gonger (ein gong då han vart bilsjuk på veg opp til Jotunheimen i sommar). Og han vil jo ete alt som er ekkelt og fælt ute på tur, så rart det ikkje har skjedd fleire gongar. Elles frisk og rask. Og kroppen har totalforandra seg, han har fått markert brystkasse og er sterk og flott. Eg hadde i løpet av ein månad slanka han ned frå 10,4 kg til 9,7 og då eg stakk innom vekta hos veterinæren etter ferien var han jammen meg 10,3kg att. Men denne gongen er han ikkje tjukk, men godt trent. Musklar veg visst meir enn feitt, som dei seier. Framleis kattegal og ikkje lenger like redd for paraglidarar.

Er fint å ha hund, det anbefales! :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!