søndag, september 11, 2011

Kreativiteten vaknar

Eg kjenner det på meg. Det er deilig. Kreativiteten er ein stor del av meg som gjerne gøymer seg litt når livet jobbar i mot meg, og ikkje med meg. Og å vere kreativ er så mangt. Treng ikkje vere absolutt kunstnarisk eller hobbyvenleg. Av og til kan det blir brukande, andre gonger ikkje. Nokre gonger vellukka, andre gonger verkeleg ikkje. For meg så har eg det bra når eg kjenner kreativiteten vaknar til. Og kven vil vel ikkje ha det bra? Ingen svære prosjekt på gong her foreløbig, kanskje litt i tankane langt bak i hovudet. Men småprosjekt er alltid bra. Denne gongen har eg laga meg det som heiter "coasters" på engelsk. Usikker på kva dette ordet er på norsk, har til og med diskutert det litt med ein fresk kollega, språknerdar som me er. Drikkebrikkar, ølbrikkar (men det er jo vel berre til øl), spisebrikker (det vert feil det og). Nei, dessverre, coasters får gå. Ingen særskilt tema i mine sju stk, men for meg fine ting, minner og kjensler. Tjukke pappkort er nytta, laminert bilete limt oppå og farga papp under (blå eller gul). Og nyttig ja, det kvitmåla teakbordet mitt har allereie nok av koppemerker på seg etter varme tekoppar.

MIN FINE BRODERTE FUGL SOM HENG OVER SENGA MI, EIT ARK "LÅNT" FRÅ BOKA "INSEKTER I FARGER"

MIN SKULPTURVELKOMST DÅ EG KJEM PÅ JOBB KVAR MORGON. OG MITT FINE HUSVÆRE.

SMELTEVERKET I ODDA, DER BUSKAR VEKS LANGT OPPE I ANLEGGET. OG MITT SLITNE FJES FRAMFOR URA I RONDANE. JAU, DET ER LOV TIL Å HA SITT EIGE FJES PÅ EIN COASTER SEIER KLARA. 

MIN HOVLAND, MIN VEN. DIKTET "FERJEKAI" SOM EG IKKJE ANAR KVA VERK DET KJEM I FRÅ. "SÅ KJEM DU TIL EIN FERJEKAI NÅR SISTE FERJA ER GÅTT. OG HER ER INGEN KAFÈ OG SISTE FERJA ER GÅTT. HER ER BERRE EIN KIOSK, EIN LITEN, MYGLA KIOSK SOM HAR STÅTT UTE I ALTFOR MYKJE REGN. OG KIOSKEN ER STENGD FOR KVELDEN OG KIOSKDAMA HAR GÅTT HEIM. OG REGNET SILER NED PÅ FERJEKAIEN OG PÅ DEG. (..)" OG FINE SKRIVEMASKINEN FUNGERER ENDA. 


2 kommentarer:

  1. Hobbyvenleg! Fabelaktig ordbruk.. :) Veldig fine (ja eg prøver meg:) bordskånarar!

    SvarSlett
  2. bordskånarar! Det klang jo veldig bra, heiter det det mon tru? Takk!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!