lørdag, oktober 22, 2011

Hauge sin heimstad

Eg har vore i Ulvik i Hardanger. For fyrste gong. Berre to og ein halv time frå Bergen, ein tur i regi av jobb. Mange kjekke menneske samla ein gong i året. Det vart ny kunnskap, masse lått og løye, god mat (inkludert saftige Hardangerepler), nydeleg utsikt frå Brakanes hotell, eit iskaldt bad i fjorden med tre andre sporty kvinnfolk og uventa publikum på balkongane bak. Seint i seng men tidleg oppe og morgontur med kamera, nesten ingen andre Ulvikingar ute tidleg ein laurdags morgon. Skodde i tynne tepper innover fjorden, lettande, spreiande, regn og solgløtt til slutt. Tur til Osa for å vere med eit knippe andre på Basecamp med larveeting (!), gruvevandring,  fyr og flamme utan moderande fyrstikker til nytte. Herleg!






I Ulvik Herad var det eit lite sentrum med folkebibliotek, to matbutikkar (eller dagligvarehandelen som det gjekk mest som), eit lite bakeri, eit galleri/verkstad, ei nydeleg kyrkje og ein speilblank freistande fjord. Eg klarte ikkje dy meg, var innom ein liten "gåvebutikk" med alt frå blomar, sy- og strikkeutsyr, bøker, konfekt (m.m) og kjøpte meg boka ABC av Hauge sjølv og hans yngre kjærast Bodil Cappelen (illustrasjonar). Fine bøker er også skattar og dette er ein ny flott skatt for meg! Nydeleg og annaleis barnelitteratur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!