onsdag, oktober 19, 2011

Redesign

Flott ord, men òg veldig aktuelt. Eg var på redesignkveld på Landås i regi av "Bærekraftige liv på Landås". Og Landåsianar som eg er i hjarte og sinn (sjølv om kroppen meir fysisk sitt på ein stol ved Haukelandshallen) så møtte eg spent opp uten å kjenne ei sjel. Det vart ein inspirerande kveld og ikkje minst lærte eg meg endeleg å hekle av to kjekke jenter! Takkar for tålmodigheten:) Så no skal eg fortsette å trene meg og så får me sjå om det kjem eit bilete av eit "ferdig" resultat (les: ein firkant kanskje) på bloggen etterkvart.

Men det eg egentlig ville fram til med dette blogginnlegget var å vise kva ein kan gjere med fine gamle blondedukar! Sjølvsagt kan ein nytte funksjonen sin greit som dukar og, men om ein vil ha noko litt meir funksjonelt så kan ein lett lage seg flotte skåler av dukane. Dette har eg nemnd så vidt på bloggen tidlegare, men skal gå litt meir inngåande i det no.

Du treng runde og symmetriske (helst) blondedukar, nokre skåler, plastfolie, ei panne, sukker og vatn. For å lage sukkerlake tek du to deler sukker og ein del vatn i ei panne, varmar opp til sukkeret har smelta og laken er skinnande og fin. Prøv å legg blondedukane oppå dei skålene du syns passar best. Pakk så inn yttersida av skålene i plastfolie og set dei opp ned. Ha gjerne dette på eit brett med eit kjøkenhandkle på, det kan bli litt klissete. Legg så ein blondeduk oppi panne og sjekk at den er fukta godt over heile. Bruk gjerne to gaflar, laken er varm! Hent opp duken og bre over skåla. Pass på at midten av duken ligg midt på skåla si botn, samt at kantane ligg så fint så mogleg rundt kanten. Set så vekk til ein lun plass gjerne, og la renne av og tørke. Dette kan ta ein dag eller to, jo sterkare sukkerlake, jo kortare tid, men òg jo vanskelegare å lage skåla i full fart. Så når skåla er tørka så trekk ho forsiktig av skåla og snu opp ned - vips har du ei ny skål!
Så til slutt nokre bilete, har laga nokre skåler som stadig er i bruk! Og har planar om å kanskje lage ei blondeklokke etterkvart (inspirasjon frå kvelden i går med Birgitta frå bloggen Briggs Lekehus).

Mi fyrste skål, laga med sterk sukkerlake. TIl mine kinesiske kvitlaukar som stadig er i bruk.

                                             Ha ein strålande dag og straks etterlengta helg!!

1 kommentar:

  1. Hei, mitt namn er Ingeborg Stige, eg er ven av Marianne, og ho seier du har eit augustservise til salg. Eg har ein del frå før, men om du sender meg eim e-post om kva du har, så kan det hende eg har nokre hol. :)

    e-post: ingeborgstige@hotmail.com

    Helsing Ingeborg.

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!