søndag, oktober 16, 2011

Veggissnacks

Eg har oppdaga kor godt aubergine smakar. Før syns eg den såg rar og smaklaus ut, med svart skal og kvit innside. Men når den vert behandla rett så smakar den overraskande saftig! Har lagt auberginekrem nokre gongar, samt bakt laks i ovnen innpakka i aubergineskiver. Veldig godt! I går prøvde eg meg på litt meir inngåande vegetarsnacks, fann ei oppskrift på nettet og prøvde meg litt fram. Eg skjærte ein squash og ein aubergine i ca 1cm tjukke skiver. La utover eit bakebrett. Strødde salt på og lot stå om lag ein time (kan stå kortare altså). Då trekk vatnet seg ut. Tørka så av og så hadde på nokre dropar god extra virgin olivenolje samt litt godt salt (samt litt oregano på squashskivene). Dette bakte eg i ovnen på ca 225grader i rundt ein halvtime til dei vart gyldne - eg snudde dei ein gong. Attåt desse skivene laga eg fetakrem. Inspirert av ei oppskrift eg fant som var kvitlaukskrem, alltid greit å ta ugongspunkt i noko. Krem: to brødskiver (minus skorper), 5-6 soltørka tomater (i olje), ein halv pakke fetaost, ei halv kinesisk kvitlauk i bitar, ein god neve valnøtter, ei spiseskei kvitvinseddik, ein god slurk olivenolje og nokre blad basilikum og mynte. Dette køyrte eg saman med ein stavmiksar til ein luftig og mjuk krem med lysrosa farge. Så var det å slenge seg på sofaen og innta snacksen, den var god!

Ferdig resultat! Ein litt sunnare variant av chips og dip kanskje? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!