mandag, november 07, 2011

Hekleguri

Jepp, meg og den svenske rare friaren i bonderomantikk driv med hekling. Han for å slappe av, eg har ikkje heilt kome inn i det enda og sit difor med høge skuldre. Litt prøving og feiling, men vannvittig spennande kunst å kunne. Strikking vert fort litt kjedeleg samanlikna med hekling. Har blitt nokre bestemorsruter (eller bestemorstruser - lett å ta feil der) til øving, samt litt trening på å hekle rundt. Mitt fyrste ferdige prosjekt vart ei hue. Skulle egentleg prøve meg på ei oppskrift eg fann på nettet, men som sagt, meg og oppskrifter går dårleg i lag. Så då vart det noko heilt anna!

No styrer eg på med nyinnkjøpt bomullsgarn, igjen prøving og feiling og ombestemming frå gryteklutar til heklabamse til ditt og til datt.

Nokon som ynskjer seg denne til jul? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!