søndag, januar 05, 2014

Prosjekt soverom


Eg har hatt to veker med juleferie. Det har vore godt, men som vanleg
så gjer så mykje fritid at eg klør i fingrane etter å gjere noko. Og då falt
valet på å ta soverommet, sjølv om gamlekjøkenet står øverst på lista over
oppussingsprosjekt for tida. Å pusse opp eit rom tek alltid lenger tid enn 
planlagt, og dette rommet tok om lag 8-9 dagar med nedvask/grunning, 
maling av tak, vegger, nedpussing og maling av golv. 

Rommet såg slik ut, med gulna trepanel på vegger og i tak. Og glinsande
golv. Om ikkje trepanelet hadde
vore lakka så hadde eg gjerne lysna treverket litt i staden, det syns eg er fint.

Oppussing er ikkje dumt når sola stikk sjeldan innom og utsikta er
på plass. Veggane fekk ein lys blå og matt farge med eit lite hint av raudt i seg.
Taket vart malt med oljemaling i fargen bomull. 

Golvet var dekka med eit tjukt lag av blank lakk. Sidan det var bulkete
og eg hadde ein liten pussemaskin til rådighet så valte eg å pusse det noko ned
slik at malingen fekk heft. 

Akk, golvet vart fint som nedpussa også, men det var uansett langt 
igjen til eg hadde pussa ned alt av lakk og gulna treverk så maling 
måtte til.  

Gråmaling med litt raudt i seg vart løysinga og det vart ganske bra! 

Rommet var plutseleg mykje større enn det var sist, det er
i alle fall kjensla eg har. 

Den gule kommoden kjem meir fram no.  

Det samme gjer denne fine knaggen. 

Og gjenbrukslampen min i gul bengalakk kjem endeleg til sin rett. 

Bokhuset har blitt hus til ein lampe og det tek seg ganske godt ut i rommet.
I tillegg til oppussinga var det på tide å investere i ei skikkeleg seng, så no har
eg endeleg ei god Svane kontinentalseng som er 150 cm brei! Så då var det berre
å seie god natt! 

2 kommentarer:

  1. Det ble veldig fint! Nydelig farge på veggen :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Det vart veldig bra ja :)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!