mandag, januar 20, 2014

Trekke om ein stol


Interiørlysta er tent for det nye året. Og etter søndagstur og søndagskvil
vart det plutseleg eit realt søndagskveldsprosjekt på gong med omtrekking
av ein av bestemor sine gamle stolar. Som til no har vore heldig hundestol men
som absolutt hadde godt potensiale. Stoff hadde eg allereie kjøpt på salg (25kr/m!) 
på Åhlens i Bergen, eg gjer nokre sånne kupp om det dukkar opp stoff eg likar på tilbod. Og stiftemaskinen var klar til dyst, samt ei barnemadrass som eg fekk tak i på kort varsel. 

Skru av stolbein, løsne stoffet som er festa med stiftar.

Stolen er frå "Lenestolfabrikken" -  var ikkje det eit koseleg namn?

Ganske spennande innside, men allikevel heil og fin. Litt av ei
barnemadrass vart klypt til og lagt oppå det eksistreande setetrekket.
Så gjaldt det å plassere og tilpasse ca 2 meter stofflengde på
og stramme godt mens det vart stifta på. 

Jepp, slik forlot eg stova då eg gjekk og la meg i går. Fullstendig rot. 

Stolen vart knallbra! Det vart nokre brettar under, men det gjer no ingenting. Det gir den
personlighet! 

To knæsje oransje knappar strammar inn i rygglenet.
Eit nytt innslag i stova mi - på veg ut av gamlisstilen!

5 kommentarer:

  1. Den ble knallbra! Jammen er du god.

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Mykje arbeid det der, men knallkjekt!

    SvarSlett
  3. Oj, så fin den ble!! Gjorde seg veldig med de knalle knappene :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Aldri undervurder knappens sjarm! :)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!