søndag, februar 09, 2014

Morsdag og grunn til å bake!



Eg skal feire mi mor i dag med deilig morsdagsdessert!
Og eg har laga noko som eg aldri har laga før, for det har på
ein måte aldri freista meg å lage det; vannbakkels. Det høyres
jo utruleg kjedeleg ut, men steikje det kan vere godt med litt
melis på eller godt fyll inni! Slik laga eg mine etter å ha funne grunnoppskrift her:

Vannbakkels

2 dl vatn 
90 g smør
1/4 ts salt
120 g kveitemjøl
150 g egg (ca 3-4 egg)

Kok opp vatn og smør. La det stå på plata mens du
blandar i mjøl og salt. Rør godt til røra slepp kantane på
panna. Ta panna vekk frå plata og la røra kjøle litt ned.
Ha så oppi eitt og eitt egg om gongen og bland godt saman.
Ha røra på bakeplate med skei eller ha oppi ein sprøytepose og 
sprøyt ut runde ballar. Eg prøvde det siste men det endte med
at posen sprakk og skei-metoden vart brukt i staden for. 
Steik på 180 grader i ca 25 minutt til dei er lett gyldne på toppen.
La dei avkjøle på rist. 

Jordbærfyll
(til 4 stk)

1 dl kremfløyte
0,5 dl jordbærsyltetøy
1 plate gelantin

Eg nytta heimalaga fryst jordbærsyltetøy som eg mosa saman
med stavmiksar. Visp kremen og bland i jordbærsyltetøyet forsiktig.
Legg gelantinen i bløyt i kaldt vatn i fem minutt. Klem ut vatnet 
og hell over ca 1 ss kokande vatn og rør godt. Hell raskt over i 
kremblandinga og rør godt. Ha kremen i sprøytepose og stikk
tuppen inn i vannbakkelsen og fyll opp (dei er hule inni).



Sjokoladeglasur

ca 40 g mørk sjokolade
ca 1/2 ts matolje

Smelt over vannbad og sprinkle fint over! Sett kaldt fram
til servering. 

God morsdag til alle fine mødre der ute!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!