mandag, februar 03, 2014

Ovnslykke



Eg har no budd i gamlehuset i om lag halvanna år. Og enda lengre har eg putla
på inni det. Men fram til no har eg aldri fyrt opp i gamleovnen på
nyekjøkenet. Eg har blitt fortalt at den er øydelagt og planen var
å få den restaurert etterkvart. I søndagsånden gjekk eg laus på den
med kitt for hand og har tetta igjen alle krikar og krokar. Inni såg
den ganske grei ut men hadde sikkert hatt nytte av nye steinar (for
dei som forstår seg på ovnsspråk - eg forstår det berre delvis). Så skulle
den stå i over ti timar før fyring. Og i dag var eg spent. Tente forsiktig 
opp og var klar for å hente ned røykvarslar og å opne alle vindauge.
Men ingen røyk kom ut og ei lukt av gammal ovn breidde seg i rommet.
I lag med ein forsiktig varme. Kokeringane i andre etasje på ovnen 
vart varme og kan etterkvart koke både vatn og kaffi tenker eg. 
Det gjekk fint! Ingen stormfyring foreløbig, men den skal prøvast ut
litt framover og godputa er lagt framfor til glede for både menneske 
og dyr. Så vart det ein lykkefylt måndag gitt! Små gleder!

1 kommentar:

  1. Så kjekt! Det må ver ei så herleg kjensle å endeleg få i gang noko så fint! Så flink du er!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!