søndag, mars 16, 2014

Fargar i kvardagen




For meg gjer fargar stor forskjell i ein kvardag. Fargar gir meg liv og energi!
 Etter jul har eg drive med litt småhekling, eg treng alltid pausar etter
større prosjekt som til dømes saugen eg hekla før jul. No var det på tide å ferdigstille
mine nye friske gryteklutar som er ganske like, men allikevel forskjellige og der eg kan
matche to og to fargar om gongen etter ynskje. Knæsj og deilig på kjøkenveggen!
Gryteklutane hekla eg med pinne nr. 3 og diverse restegarn. For å lage ein slik gryteklut så
må du hekle to rundingar som du heklar saman etterpå og lagar hank til slutt. 
Er du heilt grønn på hekling så fins dei ei genial enkel oppskrift hos Bad Monkey.


Og litt rydding her og der gjorde at denne halvferdige duken dukka opp frå
gløymselen. Ein fargesterk 70-tals liten rund duk som eg ein gong byrja å 
fribrodere på. Planen var å brodere deler av eitt av mine ynglingsdikt som
eg delte på bloggen her for snart fem år sidan gitt. No har eg bestemt meg
for å fortsette! Og så treng duken ein runde med strykejernet sjølvsagt! 

God kreativ søndag til deg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!