søndag, mars 09, 2014

Granola


Dette har eg skrive om før. Eg har nemleg laga meg frukostblanding/granola 
jevnleg over dei siste tre (!) åra no.  Obligatorisk frukost som gir næring til sykkelturen til 
kontoret eller andre morgonaktivitetar.  Oppskrifta har aldri vore heilt lik, men alltid hatt i seg
mykje god (gjerne lokal) honning samt kanel. No har eg drista meg til å prøve ut ei ny oppskrift 
 inspirert av Margit Vea. Når ein lagar slik blanding treng ein ikkje vere så nøyen med måla, ein tek 
oppi det ein har lyst på. Eg sparar ikkje på nøtter og frø for å seie det slik.

Granola med eplejuice

500 g store havregryn
100 g rugflak (evnt meir havregryn)
100 g solsikkefrø
50 g linfrø
50 g sesamfrø
100 g gresskarkjernefrø
100 g hakka mandlar
100 g hakka valnøtter
100 g hakka hasselnøtter
kokosflak - ein god neve (kan sløyfast)
litt havsalt
2 ss honning
ca 50 g smør 
ein liten slant lønnesirup
2 - 3 dl god eplejuice

Hakk klart nøtter og samle det og frø i ei skål. Smelt smør i ei stor panne. Ha oppi honning, lønnesirup
og eplejuice og varm dette lett opp. Ha så oppi nøtter og frø og bland godt saman. Ha oppi litt og litt
av havregryn og rugflak og vend om til alt er fukta. Ha blandinga over i ei langpanne. Eg føretrekk å tørke blandinga i ovnen på 175 grader med vifta på samt døra bittelitt på gløtt slik at fukten går ut. Det tek ca 30- 50 min og ein må ta ut panna og vende om på gryna innimellom slik at det tørkar jevnt. Når det er tørka og gyllent på farge så ta brettet ut frå ovnen. Vend i kokosflak (som du får tak i på helsekosten) og la det kjøle seg ned før du har det oppi ein tett boks.

Litt tålmodighet og utprøving fyrste gongen, men så får du det i fingrane og det er absolutt verdt det! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!