lørdag, mars 08, 2014

Marsprosjekt


Ny månad og nye prosjekt. Ting å gjere inne og ting å gjere ute.
Når regnet stenger meg innandørs er det lett å ty til maling igjen.
Spisestolane som før var malt i ein lys blåfarge får no kle seg
i grå kledning for å roe ned fargebruken i stova litt. Og gi plass
og fokus til det gule! Eg har enda ikkje bestemt meg for 
om den grå fargen er fin eller ikkje enda, det får no tida vise.



Små potter er fylt med våt jord og små frø. I kjøkenvindauga
skal eg prøve å få fram eigentørka frø etter dei beste cherrytomatene
eg får tak i - på torget på Leirvik. Vanlige tomater, jordbær og selleri
får også prøve seg fram innandørs fyrst. Spørsmålet er om det
vert skikkeleg drivhus på meg i år? 


Eg hoppa også i eit prosjekt som har stått lenge på lista mi. Og det tok ikkje lange
tida egentlig. Nedpussing med maskin av vinduskarmar, kvitbeising og lakking.
Eg fekk vekk stygge flekkar og fekk lysna gulna treverk med beisinga. Fyrst ein 
real vindusvask no og så kan eg "flytte inn" i vinduskarmane att. 

1 kommentar:

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!