tirsdag, mars 11, 2014

Piip-show




Kikk her: Piip-show

For tida kikkar eg mest etter denne stygge hønsehauken ute, eg har til og med fått meg
ein kikkert til denne jobben. Han sit opp sitt faste tre kvar dag og ventar på at mine 
lekre høner skal trigge svolten hans. Men det er ikkje berre eg som kikkar etter fuglar!
I 2003 starta fotografen Sten Magne Klann opp prosjektet der han tok bilete av
innsida av herleg interiørdekorerte fuglekassar. Dette har eg tidlegare skrive om her då
eg fekk tak ein slik fotoplakat i fjor. Og no er det eit nytt prosjekt på gong i NRK der
modellmakar Lars Autrande har laga eit nydeleg fuglebrett i form som ein fancy kaffibar!
Eg får herlege assosiasjonar til kaffibaren Kaffemisjonen i min førre bustad Bergen!
Fuglebrettet vert filma og vist på nettet i tre månader framover også som ein del av "minutt 
for minutt" eller "slow tv" som eg synes er eit herleg konsept! Og så kan ein jo kanskje
lære seg litt om fuglar med det same? På bilete er det ein kjernebiter som tronar
på barkrakken. Herlig! 



3 kommentarer:

  1. Mjøsas hvite svane18. mars 2014 kl. 15:38

    Artig konsept da:). Om du har 1,5 time til overs kan jeg da anbefale gjøvikbanen minutt for minutt- ligger snart( kanskje allerede) ute på NRK nettv!

    SvarSlett
  2. Og eg som diggar Toten då!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!