søndag, mars 23, 2014

Prosjekt grønsaker



Dette er akkurat som å snope. Dei er dyre per gram desse frøa, men til gjengjeld kan ein kanskje hauste
mange kilo med grønsaker om nokre månader! Eg gler meg! 

Tomatfrøa frå tomatene på torget spirer som berre det. Dei må derimot stå i drivskapet til sommaren. 

I år er det storsatsing. Mykje gode grønsaker skal vekse på Eskeland i år!
Til det har eg fått tak i pallekarmar frå diverse byggbutikkar på Stord. Brukte 
pallekarmar kan ein få frå 50-100 kr stk, mens på Plantasjen kostar dei nye
det dobbelte! Og så er det greit å ha to oppå kvarandre då.
Eg har fått teke i bruk nokre store steinheller som har stått langs med gamleløa. 
Dei fungerer som underlag for kassane. Deretter har eg kledd kassane med ein
planteduk innvendig. Littegranne grus i botnen for lett drenering og så 
for å få ei superjord har eg lagt saugemøkk frå løa i botnen på alle tre kassane.
 Og så er det å fylle i plantejord i store mengder og vente til varmare vèr 
i april før såing. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!