mandag, april 28, 2014

Bergen(s Tidende) på besøk


Dette bilete er teke etter at fine slektningar frå austpå var på besøk i helga, 
det var skikkeleg koseleg! Det er slikt som kan skje i dette huset,
slektningar frå fjern og nær kjem innom og vil sjå både gard og tun 
og huset som dei ættar frå. Og det skjønar eg godt, eg kjenner 
godt til den kjensla, ein føler ei tilhøyring til dette vakre 
kvite huset der denne slekta starta frå. 

Og det ville to herlege damer frå Bergens Tidende også kjenne på.
Etter avtale fann dei vegen opp til meg og me fann både tonen
og fekk drukke god og sterk kaffi i lag. Og det kan ein sjå resultatet av
på førstkomande fredag (2.mai) i delen "Hus og hjem", om ein kjøper seg 
ei god gamaldags papirutgåve og nyt den i sola, eller ein 
betalar seg inn på www.bt.no for å lese artikkelen der. 
Eg trur det vert bra! Og eg lovar høne og kjole! 
Det var dagens avisreklame!

2 kommentarer:

  1. Så herlig bilde!
    Koselig da med damer på besøk.
    Ha en fin dag.
    Christinaklem ♥

    SvarSlett
  2. Åh! Gleder meg til å lese!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!