mandag, april 07, 2014

Eg fant, eg fant!

Klokka er rundt halv åtte. Eg har vore oppe sidan klokka seks,
lufta hund og ete min frukost. Småsove litt på båten over fjorden. 
Måndagstrøtt på sykkelen og skal sykle den same turen innover
mot Husnes, langs Opsangervatnet, som eg har sykla mange 
gonger før. Heldigvis er det opplett. Tankane surrar i alt og ingenting.
Og så DER. Kva var det? Langs med den halvaude sykkelvegen? 
I all verden.
Det såg no ut som rabarbra? 

Slik starta min måndag i dag. I løpet av dagen på jobb låg det i
bakhovudet heile tida - var det rabarbra? Der?
Og så var tida der då eg kunne sette meg på sykkelen att og trø meg 
nedover mot Sunde kai.  Leite den opp og grave den opp med berre hendene.
 Pakke den inn i ein fleecehals frå sekken og legge den bakpå bagasjebrettet. 
Og så plante den saman med dei andre fine rabarbrarøtene mine i hagen.

Hugs å ha augene med deg i løpet av dagen, dei kan oppdage så mangt! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!