tirsdag, april 22, 2014

Ram-ram-ramslauk



No er den her att! I fjor skreiv eg om denne herlege grøne lauken i
der eg plukka den med meg og laga store mengder av pesto. 
I dag har eg køyrt nokre timar gjennom fleire kommunar og jammen
såg eg ramslauken langs med vegen mange stader. Eg stoppa på
min faste plass på Tysnes og denne gongen plukka eg med meg både
blad og nokre røter. Røtene var ikkje lette å få med seg, men det vart nokre
som eg skal prøve å få til å trivast i hagen her. 
Og til middag vart det ovnsbakt torsk med kokte poteter og ramslauk
surra lett i smør i ei steikepanne. Ramslauksyoghurtdressing skal 
også prøvast ut samt ein ny porsjon pesto må jo til. 
Veldig kjekt å kunne plukke med seg god mat ute i vår flotte natur! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!