mandag, april 21, 2014

Rene og pene poteter

Eg kom over ei svensk internettside med gode tips for både mat, hage
og anna. Og der falt eg for ideen om å tørrplante poteter, det vil seie at
eg kan plukke dei reine og tørre til hausten. Alt eg trengte var tørt høy. 
Og gammalt høy har me liggande i gamlelåven her. Eg sette mine poteter 
langs med hagegjerdet der det uansett skjer veldig lite. 

Framgongsmåten er slik: 

* tramp ned området der du skal sette poteter
* legg settepoteter på rekke med 30 cm mellom kvar potet
* dekk over med høy, helst om lag 30 cm høgt dekke
* vatne det godt med ein gong og vatne ved behov etterkvart

Oppdatering om korleis det går med potetene fylgjer etterkvart!

Ta ei potet! Fine settepoteter får ein til dømes på Felleskjøpet. Eg prøver
typen Troll i år. 

Viktig å vatne det godt etter at høyet er lagt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!