onsdag, mai 14, 2014

Grisar - dag to

Det var visst to damer eg hadde fått med meg heim. To snille
og trygge damer. Pratsomme og rotete og tøysete også. No har dei flytta
inn i skuret sitt som har fått midlertidege veggar frampå, slik at dei
skal hugse på framover at dette er staden å varme seg om natta
og å gøyme seg for kaldt regn og varm sol. 

Og ikkje minst, sidan det var to snedne damer så kan dei jo ikkje heite
Gissen og Gossen. Så i dag er dei omdøypt til Guri og Gina! 
Guri har nokre svake brune flekkar på ryggen mens
Gina er den største av dei. Per i dag veg nok grisane rundt om 
30-40 kilo og store skal dei bli til hausten! Om alt går slik eg ynskjer
så vert det heimeslakt og eige bacon på meg til hausten,
men det vil tida vise!


To fine halekrøllar.

Ikkje lett å få teke bilete av desse livlege krabatane, men her poserer Gina eit
lite augeblikk for fotografen. 

Kvifor kan eg ikkje gå ut på graset bondemor? 
Kveldskvil...


1 kommentar:

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!