søndag, juni 22, 2014

Blomesaft


Sommar for meg er safting og sylting, ei glede eg har arva frå mor og bestemor.
Bær og frukt av alle slag, men også blomar kan nyttast.
Eg har smaka hylleblomsaft før og ikkje likt det noko særleg, men eit 
struttande tre i hagen lokka meg til å prøve det ut sjølv. Oppskrifta fann
eg på den svenske bloggen Från søtt til salt og safta lagar seg jo 
nesten sjølv. Og eg vart overraska, den vart skikkeleg god! Både
syrlig, frisk og søt på ei gong. Ein herleg tørsteslukkar og sommardrink!

Hylleblomsaft/Flädersaft
ca 2,5 liter saft

30 klaser med blomar
3 store sitronar
1,5 liter vatn
1,5 kg sukker
50 g sitronsyre

Kok opp vatn med sukker og sitronsyre til det er løyst opp. Bruk økologiske
sitronar om du får tak i, eventuelt vask dei godt i varmt vatn før du skjær dei opp
i tynne skiver. Ha blomeklasar og sitronskiver i ei panne/stor bolle og hell over
sukkervatnet. La så stå i kjøleskapet i tre døger, før du siler av og hell oppi
sterile glas. Ha safta ståande i kjøleskapet, eller om du vil nyte deilig sommarsaft
om vinteren så sett nokre glas i frysen! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!