fredag, juni 27, 2014

Ein golvpussars memoarer

Oppussing av gamlekjøken er starta, og har no pågått i ti dagar
allereie! I gamle hus går jo ikkje alt på skinner og eg som nybyrjar
i oppussingens kunst treng både rådgjeving og til og med eksperthjelp.
Men det nærmar seg og kanskje før eg når Hardangervidda neste veke
 er det meste ferdig. Ein kan jo håpe? 

Denne snedne maskinen fekk eg leigd meg av eit firma på Stord. Men dei gløymde å
sende med meg støvsugarposar så utpå kvelden vart det full pose - og fulle huset med støv!
Golvet var mørkt og veldig gulna så absolutt klar for nedpussing. 

Fyrste overrasking etter kjøkenet var rive: tre ulike golv på rekke og rad.
Eg hadde håpt eg kunne behalde noko av det gamle men det var måttete og
dette svære holet kom eg meg ikkje unna. Og ikkje minst - olja golv nærast
som er ei mare å pusse reint!

Under den eldste delen var det jo berre småstein og ingen isolasjon. Eg måtte nok
plukke ut litt og legge isolasjon.

Isolasjon måtte leggast heile vegen og hjelp måtte til for å legge nytt golv i
oppoverbakke og å "sveise" desse to golva saman. 

Nydeleg golv. Nytt og gammalt i lag. Breitt golv ved vaskerhuset og det originale
smale golvet i resten av rommet. 

Eitt lag lut og nokre lag lakk på veg. Litt måtteting her og der, men elles smeltar
dei to golvborda saman ganske godt.
Puh. Då var det klart for panel snart! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!