lørdag, juli 19, 2014

Bærplukking og mindfulness


I det siste har eg berre hatt oppussing surrande i hovudet. Langt der 
ute har dei modnande bæra ropt på meg, til og med mor mi har minna meg
på om det og bærsamvitet har gnagd litt meir dag for dag. Bærsamvitet - som 
dei fleste no til dags ikkje har - det samvitet som stikk i deg når du går eller
køyrer forbi struttande raude buskar med usprøyta og gratis bærbomber og
du tenker med ein gong om du burde lage syltetøy til vinteren eller berre fryse ned heile bær.
Så endeleg, ein laurdagskveld, gjekk eg til arbeidet. Med kveldssola i ryggen 
som var uuthaldeleg varm og stikkande torner klorande på armar og bein. Og
rastløysa som sitra i kroppen for bærplukking er jo tross alt ein ganske stilleståande aktivitet.
Men så etter ei god stund kom det. Bærplukkingsnuet. Der du kan stå og stå og 
fylle opp litermålet bær for bær. Det dei no til dags kallar for mindfulness, det å vere
i nuet. Ein herleg måte å finne roen på for min del, og så vert det noko å fylle frysen
og likøren med i tillegg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!