søndag, juli 13, 2014

Grisesommar

I dag har eg jammen hatt mine to grisar i to heile månader!
Dei har gått frå å vere hannar til damer og tilbake til hannar att.
Så dei går for namna Gissen og Gossen til tross for at mor gjerne
ville at dei skulle heite Bjarne og Reidar. 
Gissen og Gossen har det nok heilt fantastisk, dei får
springe rundt og grave jorda,  rulle seg i gjørma og dusje seg frå vasslangen.
 Dei får grisefor morgon og ettermiddag og gamalt brød midt på dagen.
 Og litt frukt og slikt innimellom. Dei byrjar å bli store og tunge og 
ikkje minst sterke. Så eg tør nok ikkje å sleppe ungar innanfor gjerdet, 
grisane meiner ikkje noko vondt men dei likar veldig godt å knuffe og 
småbite. Særleg Gissen elskar å klatre opp på meg og legge seg strak ut
på fanget mitt. Då roar han seg heilt ned og berre nyt å bli strøke
på ryggen. Gossen kjem då og legg seg attmed og vil ha kos han også.
Utruleg kosete og herlege dyr! 

Gissen vil ligge på fanget. Kjeledress og støvlar er obligatorisk her inne, går ein inn i vanlege klede vert ein grautskiten på eit blunk!

Elskar å bade og å springe rundt etterpå. 

Særleg Gossen elskar å klø seg langs med veggen etter dusjinga. 

Gissen 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!