søndag, juli 27, 2014

Sommardagar


Steike for ein flott sommar. Treng ikkje seie noko meir om det
egentlig, sommaren har blitt skildra dagleg av einkvar. Eg har nytta 
tida til maling på formiddagen og har kjølt meg ned ved sjøen etterpå. 
Men eg må innrømme at det skal bli deilig med litt lågare temperaturar
og litt regn på bakken framover! 


Tomatplantene struttar med små grøne tomater. Desse plantene vart
til overs og vart berre sett i steinbedet framfor huset. Ikkje har eg vatna
dei så ofte heller. Men jammen har dei kost seg og snart kan eg
ete tomater til kvart eit måltid!


 Hønsa har det også varmt. Til tross for at eg har lagt eit provisorisk gjerde
rundt det nye gjenbruksbedet mitt så kjem dei seg igjennom for å
grave i jorda og kjøle seg ned. Og hanen Knut tek sin plass, stor
som han er. Han har også fått selskap av to nye høner no, av rasen Siw,
som er passeleg store og serverer meg knallbrune egg!


 Det står mykje i aviser/blad om å ta vare på sommarfuglar og bier
om dagen. Eg er så heldig å ha lukkast med ein stor lavendel
som breier seg utover bedet i hagen i år. Her ser eg dagleg kvite
sommarfuglar i massevis samt humler som nyt av blomane.


Frodig og deilig. 


Benken har blitt ein ettertrakta plass for skygge eller litt lun kveldssol. 


Salat for ein. Herleg å kunne plukke inn sin eigen mat. Sukkerertene
tok dessverre knekken etter å ha fått for lite vatn men resten av grønsakene
kosar seg i pallekarmane sine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!