onsdag, juli 30, 2014

Sommarens beste salat


Ein herleg sommarkveld med grilling ved sjøen så dukka ein
kamerat opp med denne salaten som grilltilbehør. Eg vart forelska. 
I salaten vel å merke, og eg har laga den fleire gongar etterpå. Den
inneheld få ingrediensar; squash, tomat og mozarella. Og litt ekstra smakar då.
Eg kjenner eg vert svulten berre eg ser bileta no, så denne anbefales!
Den er super til å berre ete som den er, som tilbehør til grillmat/kjøt eller
som hovudrett attåt pasta eller anna. 

Squash-, tomat- og mozzarellasalat

1 squash
2-3 gode tomater
1-2 pakkar mozzarella
1 ss smør
litt olje
god olivenolje
saft av ei halv sitron
godt salt/kverna pepper

Skjær squashen i tynne skiver og steik dei i ein blanding av smør og olje til
dei vert gylne. Ha på salt/pepar på skivene. Skjær opp tomater og mozzarella 
i tynne skiver. Mens squashskivene er varme, legg dei lagvis i lag med tomat og
mozzarella i ei form. Ha over sitronsaft og god olivenolje samt dryss på godt
salt og kverna pepper. Varmen i squashen gjer at mozzarellaen vert mjuk og
tek til seg smakar, men om du vil  så kan du også varme retten litt i ovnen. 


Eg testa i dag ut salaten på ei seng av polenta, eksotisk som berre det.
Har aldri laga polenta ("maisgraut" med parmesan) før og det falt i smak!
Det er knallgodt med gode vegetarrettar med jevne mellomrom!


3 kommentarer:

  1. Takk for oppskrift! Skal testes ut!

    SvarSlett
  2. Gode oppskrifter er til for å delast veit dåke! :-) Håpar det smakar!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!