lørdag, juli 12, 2014

Til minne om Frøken



Av og til er det litt ekstra hardt å vere bonde. Som når ein må ta
livet av dyr ein er ekstra glad i. Dei som leste BT-artikkelen i vår 
og elles dei som fylgjer bloggen veit at Frøken har vore ei særs god
og spesiell høne. No byrja ho å bli gammal og ganske pjuskete og
til slutt byrja ho no også å hakke hol på sine eigne egg. Så då
var det berre å finne fram øksa og gjere kort prosess. Det har blitt
nokre turar til hoggestabben sidan eg fekk meg høns, men dette er 
første gongen eg faktisk set opp eit lite kross til minne. Frøken
var ei herleg høne med stor personligheit. Som har hatt mang ein
kamp med hanane og som no på slutten trudde ho var ein sjølv.
Slik kan det gå i hønseverda! Og nye fine høner vil kome, får
håpe eg finn meg ei ny frøken etter kvart. 

2 kommentarer:

  1. MarianneFraToten13. juli 2014 kl. 17:31

    Ååå, måtte Frøken få hvile i fred! Herlig høne med personlighet, godt jeg fikk sett henne en siste gang (og uten å være redd):).

    SvarSlett
  2. Jepp, skikkelig bra høne det der.

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!