mandag, august 18, 2014

Eplemuffins


Bakelysta har for alvor vakna hos meg. Det er som regel regntunge sundagar
eg kosar meg med slikt. Og no om dagen er det jo så mangt
ein kan plukke ute og ha i bakverk. Eg fann meg nokre syrlige
epler frå storehagen her og tenkte eg ville prøve meg med dei i muffins.
Til vanleg pleier ein å bruke smørbasert deig til eplekake, men eg prøvde 
meg med eggedosisbasert, og det vart vellukka! Dei heva seg flotte og fine
og vart både saftige og gode. Trikset er også å dele opp eplene i små 
terningar slik at dei ikkje vert så tunge i deigen.

Saftige og gode eplemuffins
ca 24 stk

3 passeleg store epler, gjerne syrlege
saften av ei halv sitron
2 ss lønnesirup (evnt sukker/kanel eller kanskje likør om du vil ha det)

Ta ut kjernehusa og kutt opp eplene i små terningar. Press
over ei halv sitron, ha oppi to gode skeier lønnesirup og bland 
godt. La gjerne dette stå kaldt ei stund og rør innimellom. 

Økologisk lønnesirup, både mørk og lys, finn ein på enkelte matbutikkar.
 Lønnesirup er gull verdt som søtning, denne mørke er knallgod! Eg fann min
på ein mindre Sparbutikk.

Muffinsrøre:
3 tempererte egg
3 dl sukker
5 dl kveitemjøl
2 ts bakepulver
2 ts vaniljesukker
250 g smelta og avkjølt skikkeleg smør

Visp opp luftig eggedosis. Bland forsiktig inn mjølblandinga 
og så det avkjølte smøret. Ha til slutt i eplebitane og væska dei ligg i. 
Bland forsiktig. Ha oppi muffinsformer og steik dei på 225 grader i 
10-14 minutt til dei er lett gyldne på toppen. 
Desse muffinsane er like gode dagen derpå, men ha dei då i 
kjøleskapet i ein tett pose/boks. 



4 kommentarer:

  1. Umm, nam, ser kjempegode ut!

    SvarSlett
  2. Det er dei! Saftige og haustleg gode!

    SvarSlett
  3. Laget muffinsene dine nå i kveld. De er kjempegode!

    SvarSlett
  4. Sant? Så kjekt å høyre! :-)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!