søndag, august 31, 2014

Heimekontor I


Littegrann tid har det vore til jobbing med heimekontoret. 
Vindauget er på plass i kvit utføring, og så har eg valt
vinduskarm i treverk som er beisa eitt strøk og lakka
etterpå.

Eg tok opp suksessen frå i fjor med å lage meg bordplate 
av gamal bordkledning frå huset. Den gamle bordkledningen
som vart rive då ny vart set på er heilt nydeleg og har breie bord. 
På det meste er dei 30 cm breie og eg har samla nokre plankar
som var fine. Denne gongen har eg pussa dei glatte med maskin, 
i fjor gjekk alt for hand. Det var greit å gjere samtidig som eg
pussa ned ei bordplate til slaktebenk i løa. 
 Plankane har så blitt impregnerte for å ikkje dra inn
unødig mått i huset, beisa eit lite strøk med kvitt og så
lakka med mattlakk.


Plankar med sjel som har levd eit liv.


 To typar treverk i ulike tonar mot kvarandre er vakkert og skapar liv. 


Borda er 30 cm breie begge to og er blitt festa med lekter under på
tvers. På eine enden kviler bordplata seg til ei lekt som er festa
til veggen. På den andre enden har eg set på eitt bordbein samt festa
langsida til veggen med vanlege hylleknektar. Bordet sit godt
festa til veggen og er då stødig og bra. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!