mandag, august 25, 2014

Travle dagar











Det går litt i eitt for tida. Slaktedato nærmar seg (om to dagar no) og det har vore ein del
planlegging og førebuing på meg. No er det meste klart, ein tom frysar er på plass takka vera
eit kjekt søskenbarn, og ein stor slaktebenk er pussa klar til bruk. Eg har lest om spansk 
blodpølse, spekeskinke, svinepølser, syltelabbar pluss pluss. I tillegg så har den siste
veggen blitt dekka av ny bordkledning  og nytt vindauge er på plass. Om dagen går det i
maling av vaskerhuset som eg ikkje fekk malt i fjor. Og så gjenstår tre dørar som også
treng eitt og to strøk av den milde blåfargen. Snart er det ekte haust og innevèr
og då er det greit å vere ferdig med ting og tang ute. 
Dei tre kyllingane får nyte nokre timar ute når vèret tillet det og grisane nyt dagane som om 
dei ikkje visste kva som venta dei. 

Tida går fort og snart kjem dei fargesterke septemberdagane mot oss med lune solgløtt 
og perfekt vèr for å nyte ein kaffikopp med eit godt pledd rundt seg utandørs. Dei gler
eg meg til! 

1 kommentar:

  1. Så søte og lykkelige griser!
    Lykke til med slakting :)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!