onsdag, september 17, 2014

Potetnyhende

I vår skreiv eg om eit lite poteteksperiment her.
Eg sette nemleg poteter i høy, i staden for godt nedi jorda
slik som er vanleg. Det skulle gi reine og pene poteter
var planen. Eg fulgte jo planen til punkt og prikke, bærte
på høy, fang etter fang. Det som skjedde var at ikkje alle
potetene spirte, kanskje halvparten av dei eg hadde sett.
I dag plukka eg inn alt saman og det endte med ei halv bøtte
med gode matpoteter. Nokre var skikkeleg store og flotte, 
og i staden for å ligge nedi jorda så låg dei halvvegs oppå,
halvvegs nedi og halvvegs innesurra i høy. Dei vart relativt reine
og eg fekk nok skit under neglene uansett. Nokre av potetene
vart også mat for ekle brunsneglar.
Så då vart den erfaringa gjort og potetene hausta inn for 
dette året. Til neste år vert det poteter i god grisepløya jord



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!