søndag, september 21, 2014

Retrobakst


I desse baketider med bakeprogram på alle kanalar med
kjendisar og ukjende og franske makroner
og glitrande cupcakes og fylte eclairs og bøttevis
av anna vakkert og fancy bakverk. La oss slå eit slag for retrobaksten!

Eg fekk meg nokre fine gamle oppskriftbøker av ei venninne
ein gong, dei er utruleg herlege å sjå på og har nokre få
fargebilete inni. Her er både formkaker, fylte og pynta kaker,
småkaker, bakverk kokt i smolt, ja, alt ein kan ønske seg.
I dag testa eg ut Kirsebærkake laga med coctailbær som ein 
finn i små glas på utvalte matbutikkar. Og ei fin rund form
til å bake kaka i. Den vart heilt nydeleg med sine små rosa
prikkar og lukta søtt av kirsebær.


Oppskrift - for dei som tør! 




2 kommentarer:

  1. Retrobakst er fint. Har sjøl bakt eplekake i dag. Det er også ganske gammeldags...
    Men godt smaker det uansett. Liker igrunnen formkaker best jeg og det er ganske
    så retro. Men jeg er jo født på 70 tallet så hele meg er vel litt retro. He he.
    Søndagshilsen fra Marit

    SvarSlett
  2. Nokre kaker held no framleis koken i alle fall, heldigvis for det! Eplekake er og blir ein vinnar!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!