torsdag, september 11, 2014

Septembersol

September må vere ein av dei finaste månadane. 
Ein kan framleis kjenne kjensla av lett sommarvarme,
men også puste inn den friske og kalde morgonlufta
som minnar oss om kva som ventar oss framover.
I år følte eg at trea snudde tvert om då september starta.
Plutseleg var det gule blad å sjå her og der, nesten
over natta. Ein av mine favorittar for tida er å gå
tur opp på stølen og inn i skogen der. Det flottaste
synet møter meg når det nett har regna og dropane
gneistrar mot meg på lyng og blad når sola smett seg
innom mellom trea. Som regel har eg ikkje med kameraet
på tur, men denne måndagen tok eg det med og katten 
freista også å vere med på tur og med på bilete i skogen.








3 kommentarer:

  1. Ser ut til at du og katten hadde en flott tur.
    Katten min går også gjerne med på tur. De skal liksom passe på oss tror jeg.
    Eller så er han bare en liten nysgjerrigper. Lurer på hvor jeg skal hen.
    Katter er uten tvil kule.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint, Ingvild! Håper du ser etter kantareller:) Og, veldig kjekt med rødbete-kake! Jeg sverger til den når jeg baker sjokoladekake:) Håper vi sees snart!

    SvarSlett
  3. Lite sopplukking i år på meg. Har ikkje vore så mykje kantarellar her i år faktisk!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!