onsdag, oktober 22, 2014

Eplekjekk


TØRKA EPLESKIVER

Så enkelt!
Du treng:

epler, gjerne syrlege
kniv (eller mandolin for dei som har det)
kanel
ein komfyr med varmluft eller ein dehydrator/tørkemaskin
litt god tid

Fjern kjernehuset og skjær av topp og botn på epla. Skjær
så i tynne skiver med kniv eller mandolin. Legg utover 
fleire bakebrett/rist og dryss på kanel på kvar skive. 
Set ovnen på 75 grader varmluft. Set gjerne fire brett inn, men bytt då gjerne
plass på bretta etter halve tida slik at alt tørkar tilnerma likt.
 La epleskivene tørke i ovnen 4-5 timar. Putt gjerne ein gryteklut i 
døropninga slik at fukten kjem seg ut av ovnen. Avkjøl så 
på rist og ha skivene oppi ein lufttett boks eller glas. 

Steike meg, dette er godt! Det overraska meg skikkeleg, for eg kan 
gjerne ha litt fordommar mot "sunt godteri".
 Eg nytta desse sure gamle vintereplene/Bramleyeplene frå storehagen. 
Og så må eg berre låne med meg eit uttrykk frå ein eller reklame før
i tida: "eitt tygg - og du er hekta!" 

På plass i kjøkenhylla og har også allereie blitt ein god ven på kontoret! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!