lørdag, oktober 04, 2014

Haustens loppis


Gamle fine tresleiver, store glass med innskore mønster, eit sylteglas,
to nydelege tefat og eit djupt fat i mild mintfarge frå Figgjo flint.


Eit sjarmerande serveringsforkle med enkle broderi.


Ein variant av OL-genseren frå 1994 mon tru? Denne kjem til
å bli ei pute og muleg noko anna også. 


Bra loppmarknad på Fitjar! Då det svært sjeldan er loppemarknad
å spore opp i min heimkommune så køyrer me gjerne nokre mil for
å få med oss dei andre stader. Og eg gler meg no til å servere med
mitt nye fat! 

1 kommentar:

  1. Det er så gøy med loppemarked. Her på østlandet er det forholdsvis mange, men jeg reiser også innimellom opp til halvannen time en veg for å få med noen spesielle. Var kjempeloppis på Skarnes i helga, men jeg reiste ikke dit denne gangen. Fine ting du fant. Jeg liker også sånne gamle hvite serveringsforklær. Morro med brukt.
    Ønsker deg en god ny uke.
    Hilsen Marit

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!