søndag, oktober 19, 2014

Lampeskjerm med ny funksjon


Eg plukka med meg ein gammal og stor lampeskjerm
ein gong i sommar. På ei gjenbruksavdeling på den lokale
miljøstasjonen. Planen var å hekle trekk på den og lage
den om til ei kjekk korg. Men i kampens hete snudde eg 
tvert om og laga eit bord i staden for! Veldig enkelt og
ganske kult!

Eg klypte av trekket på lampeskjermen og ga
den så ein runde med svart spraymaling. 
Lampeskjermen snudde eg så opp ned og fann 
fram eit fint brett i aluminium til å ha som bordplate.
Det festa eg enkelt med heftegummi slik at eg enkelt
kan ta det av når eg vil. 
Vil du prøve dette så kan du bruke det du har eller
leite deg fram til eit fint brett i tre, i kopar, eit stort flott
serveringsfat eller anna til bordplate. Om du vil feste 
det permanent så bruk gjerne tokomponentslim.

 Lampeskjerm i originalform.


Eg har laga meg til ein tv-krok og trengte noko til
å sette tekoppen og slikt på.

4 kommentarer:

  1. Det gjelder absolutt å se mulighetene i ting. Dette var kult.
    Du er kreativ som bare det.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Takkar! God søndagskreativitet her på garden! ;-)

    SvarSlett
  3. Så utrulig tøft!!!!
    Gina :)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!