torsdag, november 27, 2014

Etande gåver


Eg har i mange år likt å lage julepresangar. Det har vore alt i frå
sjokoladar, strikka sokkar og huer, almanakkar og mykje anna. 
Det er ikkje kvar haust eg føler overskotet er på plass, men lysta
er som regel der. Eg set også stor pris på å få heimalaga presangar.
I dag har me jo som regel også alt me treng. Så eg tenkte å føreslå
eit tips på etande julegåve som dei fleste kan like:

Heimalaga varm sjokoladepulver

Du treng:
400 g sjokolade
1 dl brunt sukker
1 dl kakao
0,5 ts maldonsalt

Ein stavmiksar som kan knuse sjokolade, eller ein food prosessor.

Type sjokolade er valfritt, frå søt mjølkesjokolade til enda søtare stratos
eller litt mørkare sjokolade for den som likar det. Eg nytta Dronningsjokolade til min.
Legg fyrst sjokoladen kaldt ei stund slik at det er lettare å knuse den.
Brekk opp sjokoladen i bitar og tilsett sukker, kakao og salt. Kjør til alt er knust, det
gjer ingenting om det er nokre mindre bitar. Hell oppi glas, set ein fin merkelapp på
og vips så har du ein smakfull presang til vintersesongen!
Om du vil prøve ut nye smakar så kan du tilsette litt tørka chili, ei ekte kanel-
stang eller kanelpulver, litt anis, kardemomme eller lakrispulver. 

For å lage den varme sjokoladen så varmar du opp mjølk og tilsett ca 2,5 - 3 ss pulver
til ein kopp (2 dl) mjølk.

Eit kjekt blad attåt kan anbefales! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!