søndag, november 09, 2014

Innepynting




Eg har byrja å pynte litt, utan at jul er inne i bilete, men det 
er jo innetid. Og ein av mine favorittar, sviblar, er no å finne
på hagesenteret. Frodig og fine blomepotter lagar ein enkelt
ved å fylle syltetøyglas/noregsglas med fuktig mose, fine grøne blad
og set så sviblane oppi. Ei mjølskuffe, eit litermål eller ei glasskål er også
perfekt for ei annaleis blomsterpotte. Fyll gjerne botnen med steinar og/eller
skjel. Legg så fuktig mose oppi, du kan finne forskjellige typar og i forskjellige
grønfargar på skogsturen din. Ha så oppi planter og/eller blomar og pynt 
gjerne med ein liten fugl eller eit anna snodig vesen. 

2 kommentarer:

  1. Det var noen skikkelig fine dekorasjoner. Selv har jeg kjøpt amaryllis i dag. Svibler er bare så fine og min juleblomst nr en. Problemet er bare at jeg reagerte kraftig på lukta i fjor, så jeg tror ikke jeg tar sjansen i år. Har aldri reagert før, men også mamma syntes det ble lettere å puste da jeg satte dem ut.
    Hilsen Camilla i Harstad

    SvarSlett
  2. Det kan bli ei ganske sterk lukt ja, veit nokon reagerer på kraftige blomedufter. Eg syns den er herleg, enn så lenge. Amaryllis er og ein ekte juleblom :-)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!