søndag, desember 14, 2014

Gjenbruk av ull -TO-


Panneband/hue 

Når ein allereie har ein strikkegenser, eller restar av ein, så kan
ein lett lage seg eit panneband eller hue som vert både unik og akkurat 
slik ein vil ha det! Eg brukte eit panneband eg er glad i som mal, og
klypte då ut denne malen både i restane av ein tova strikkegenser og
i ei fleecejakke eg har funne billig på ein bruktbutikk. Deretter gjorde eg
enkel prosess og sydde dei to i lag med knæsj sikk-sakksøm, festa 
saman på fronten og sydde på ein dekorativ knapp som pynt. Eg likar
jo desse knappane. Det resulterte i eit varmt og kløfritt panneband. 

Form som er smal men som gir ekstra varme til kalde øyre!

Grå enkel fleece innvendig.


God inspirasjonssundag til deg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!