lørdag, desember 27, 2014

Gjenbruk av ull -TRE-

To variantar av varme tøflar. 


I år har det vore tøflar som julepresangprosjekt. Ein svær og fin 
strikkagenser kjøpte eg på ein Fretexbutikk i Oslo og nytta overdelen
 som såle og resten som sider på tøflane. Som nemnd tidlegare så bør ulla
tovast godt før bruk. 

Eg nytta malar som eg tilpassa
til aktuell storleik (storleiksguide finn ein enkelt på nettet)
og sydde til slutt saman tre bitar med ull. 
Det vart jammen meg litt putlearbeid, for det kunne vere tjukt å 
sy over med symaskinen nokre stader. Og så er det viktig å bruke ekstra slitesterk
sytråd, noko ein får tak i på gode gamle sybutikkar. 

Det vart til slutt veldig fine tøflar som eg pynta med ullhjarter og anna
 og som kan varme kalde føter i vintervekene som kjem.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!