lørdag, januar 17, 2015

Landleg kjøken


Slik ser det ut på kjøkenet mitt no. Som dei fleste veit så 
flytta eg kjøkenet inn på det finaste rommet i huset hausten 
2013. Kjøkeninnredninga var frå Sunde snekkeri, noko sjølvlaga
og noko gammalt. Og for å spare litt på utgiftene kjøpte eg ei 
enkel kjøkenøy frå IKEA som gir ekstra benkeplass til baking og 
andre store matprosjekt. Det har eg ikkje angra på, men eg har 
etterkvart erfart at desse hyllene under bordplata, som er farleg
nærme golvet, samlar ein del støv og smular og diverse. Og etterkvart
vart eg litt lei det. Der har eg alle panner og steikepanner, for tida
serveringsfat, nokre skåler og diverse. Så med litt stoff, ein sydag 
og vips så var kjøkenøya dekka. Litt uvanleg med så landleg stil her, 
men det veks på meg og det er veldig praktisk! 


Opne hyller er fine og greie, men støvsamlande.


Nydeleg stoff frå Stoff og stil bestilte eg før jul. I blåfarge som passar
til kjøkenfargen. 



Oppheng til slike gardiner er kledde strengar som ein festar krokar i. Det finn ein som regel
på ein byggvarebutikk. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!