tirsdag, januar 27, 2015

Nynorsk blogg

Eg såg det hadde vore litt ekstra trafikk på bloggen i dag. 
Ved nokre høve kan eg nemleg sjå kvar lesarane mine kjem i frå.
Og i dag var det nokre frå framtida.no. Og ein kikk der fekk 
eit smil til å henge seg på leppene mine ein heilt vanleg
tysdag ettermiddag. Det var kjekt! Denne kvardagsbloggen,
liten og mild og nynorsk som den er, er ein av kandidatane
til å bli verdas nynorske blogg. Eg vart nominert i vår og
vart då vekas nynorske, som var veldig morosamt. 
Eg er ei nynorskjente, så heile konkurransekonseptet likar eg godt.
 Så får me sjå kven som vinn, det er 12 gode finalistar totalt 
og Noregs folk samt ein jury som stemmer fram vinnaren!
Link til konkurransen

Eit arkivfoto, av den då unge høna Frøken, beste høna på jord! 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med finaleplass. Jeg heier på deg!!!
    Du har en utrolig fin blogg med små glimt av livet på
    bruket ditt.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Takkar for det damer! Berre kjekt dette her!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!