mandag, januar 19, 2015

Solfest





På denne tida i fjor venta eg berre på lyset. Det gjer eg vel i år også. 
Passar på at det vert fylt på med nokre minuttar i kvar ende kvar dag. 
Det merkast kanskje ikkje så mykje når det er mørkt og tungt i vèret, 
slik som det har vore i det siste. Mykje regn og svart himmel. Då er 
 det motsette så fantastisk godt å kjenne på.

 I dag. Kjølig og frisk luft med
ei klår vintersol som klamrar seg til ettermiddagen då dei fleste kan 
nytte litt av den. Og den låge ettermiddagssola skapar ei så fin stemning:
mørkt møter lyst og varmt møter kaldt. Desse augeblikka skal nytast
denne veka, i fulle drag. 

6 kommentarer:

  1. Ingenting er som den første sola etter jul :-) Ønsker deg en solrik og fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Sol er digg. Ser hønene trives også. De er så fine.
    Her laver snøen ned i dag, så ikke mye sol å spore.
    Men når den kommer igjen vil det ihvertfall være lyst og fint,
    med all snøen. Herlig Norgeskart du viste i forrige innlegg.
    Kart er gøy og dekorativt. Jeg kan sitte å se på kart og planlegge
    turer i timesvis når jeg får ånden over meg...
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Sol er så godt ja, kanskje finast på seinvinter/tidlegvår. Er noko med når sola står så lågt, kontrastane vert sterkare då, kanskje.

    SvarSlett
  4. Herligt med sol!! I Uskedal legg me ikkje merke til slike dagar endo,då må me opp i høgdo, men om nokre veker vert da solfest :-) fine bilder!!
    Go helg!
    Gina

    SvarSlett
  5. Ja, tenk at du bur på ein undersolt plass. Di større er gleda når ho kjem inn vindauge tenker eg!

    SvarSlett
  6. Så hyggelig at du fant bloggen min, for da fant jeg også bloggen din. Har kosa meg med tidligere innlegg, kommer garantert tilbake. (",) Det er som du sier, vi har prosjekter som likner hveradre på mange måter.

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!