søndag, februar 22, 2015

Saltkrukke





For oss matglade som nyttar Maldonsalt under matlaginga. 
Og eit nytt innlegg om Noregsglasets forskjellige mulegheitar. 
Det minste glaset er supert som saltkrukke. Eg nyttar
berre glaset og glaslokket slik at det går raskare å
forsyne seg med salt undervegs. Og fann så ut eg ville lage til
eit handtak på krukka. Valet falt på ei gammal tom 
trådsnelle i tre. Den vart limt på med litt sterk lim.
Saltkrukka vart skjønn og snodig, og er super 
under middagslaginga. 

9 kommentarer:

  1. Det der var en fantastisk ide du.
    Spørs om jeg ikke må adoptere den gitt.
    Tusen takk for det gode tipset.
    Søndagshilsen fra Marit

    SvarSlett
  2. Haha, så moro! Lag i veg! Du treng jo ikkje å bruke trådsnelle heller, men ei trekule, eit fint dørhandtak, ein fin liten pyntefigur..mange mulegheitar :-)

    SvarSlett
  3. Du altså.. Kjekt med kreative vener ein kan "stele" idear frå;)

    SvarSlett
  4. Det var jo lurt, så mye enklere å få tak i lokket på den måten. (",)

    SvarSlett
  5. Herleg Guro! Kjekt å inspirere kvarandre!

    SvarSlett
  6. Du har skrevet alt for mye om Norgesglass i det siste, for på 4 dager har jeg kjøpt meg åtte stykker. Hadde kun ett fra før. :-) Kjempegrei ide med saltglasset over. De er jo litt tungvinte å åpne disse glassene. Mine er på 1 og 2 liter og skal inn i spiskammeret. Takk for ideen.
    Hilsen Camilla i Harstad

    SvarSlett
  7. Så gøy å høyre! Fort gjort å bli inspirert! :-)

    SvarSlett
  8. Hei,
    Jeg heter Elisa,jeg bor i Polen. Jeg er 30 år gamal og liker dine blog. Jeg vil gjerne skriver meg dag. Mine epost ahawa7@o2.pl Kan du skriver dine epost?
    Hilse fra Polen
    Elisa

    SvarSlett
  9. Hei Elisa! Kjekt at du liker bloggen min!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!