fredag, mars 20, 2015

Fjellstarten

Vinter møter vår i fjellet. Mykje snø i år og den årlege
"ake-ned-frå-fjellet"-turen var i tidlegaste laget. Men det 
er herleg å få bruke beina til fjells, det er beina eg
er mest glad i å bruke der oppe. Sol, fjell og snø er 
ikkje å forakte, og så er det jammen kjekt å sjå på alle som tar skia
fatt oppe på Stordafjellet. 

 Isflak som framleis ligg på vatnet.

 Smeltande snø. Vinter møter vår, og Vidar og Cecilie. 

 Og ein Buster, strålande glad for å endeleg få klatre i fjellet att. 

 Klatrehytta, alltid eit mål for turen opp til Stovegolvet. Solveggen i klatrehytta, gull verdt. 

 Mektige Kvinnheradfjell på andre sida av fjorden. 

Lenge til det er grøne bakkar her. 

Så fint å sjå skigåarar i Stordafjellet! 

3 kommentarer:

  1. Jeg liket dine bilder. Jeg liker nors musik, Anne Nordsti my favorit. Jeg har link til deg https://www.youtube.com/watch?v=wrLYdueq_pw
    Hva liker du ?
    Hilse

    SvarSlett
  2. Nydelig landskap! Jeg ser virkelig fram til å kunne ta beina fatt i skog og fjell. Er ikke så veldig glad i å gå på ski, så våren kommer alltid med gode nyheter for min del. (",)

    SvarSlett
  3. Har visst ikkje blitt heilt skiglad eg heller, men håpar det endrar seg etterkvart. Men den fyrste gåturen på Stordafjellet om våren er herleg, ein av dei beste fjellturane i året! Håpar sola kikkar litt fram i påska også slik at det kan bli nokre turar! God fjelltur til deg også! :-)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!