mandag, mars 16, 2015

Nye skattar

Eg er så heldig som innimellom arvar litt ting
og tang. Denne gongen har eg fått meg nokre 
skattar frå då ein slektning sitt hus vart rydda ut.
 Og der dukka det opp litt av kvart. Fine og sjarmerande
ting vart med meg heim og er på plass på mitt 
landlege kjøken. 



Er ikkje denne berre heilt kitsch? Som for meg er eit positivt
lada adjektiv. Ei real høne i blått glas, skikkeleg morosam og kul.


Desse gamle smørboksane fekk eg i vinter. Og har hatt dei i 
dagleg bruk sidan. Godt smør er viktig! Og boksane er finare
enn papiret! 



Nokre fleire skattar, smørboks, sukkerbøsse og ei lita krukke. 
Frå Turi Design Figgjo - Folklore. 



Og denne krukka med lok er min store favoritt. Eg diggar gulfargen,
det kjem vel ikkje som eit sjokk? Og eg har aldri sett dette mønsteret
før, er det andre som veit kva det heiter? 

2 kommentarer:

  1. Her har du virkelig vært heldig, dette er ting jeg har inntrykk av at enkelte ville gått gjennom ild og vann for å få tak i. (",) Jeg har ei svigersøster som kjøpte en likedan som din gule, men jeg vet ikke hva mønsteret heter. Frisk og fin er den i alle fall. (",)

    SvarSlett
  2. Fint med flotte retro skatter, og smør i fin innpakning er jo ikke å forakte. Hjemme brukte vi alltid smør, margarin var fy fy, men så vokste jeg opp på gård da :-)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!